FAQ Autoreset app
Melding: GPS staat uit
- GPS uit en weer aan zetten
- Telefoon opnieuw starten
- Als dit niet werkt dan gaan rijden zonder app en een melding maken aan ICT
Ritten komen niet in de app
App refreshen:
- vinger op het scherm, naar beneden slepen loslaten
- rechtsboven 3 puntjes (hamburgermenu) op het cirkelvormige pijltje klikken
In Autoreset systeem: Rit(ten) aanvinken en op genereer app klikken. Eventueel rit opnieuw koppelen.
Uren komen niet op de website
De app draait op hele oude software, waar nieuwere telefoons niet mee om kunnen gaan. Dit verstoort de locatiebepaling, waardoor wij niet alle tijden ontvangen en wij de tijden niet op de website plaatsen. Ter ondersteuning van het handmatige invoeren, sturen wij een email aan de chauffeur, met daarin de uren die wij wel hebben kunnen registreren.
Uren in de email kloppen niet
Onze app is in ontwikkeling en had in december al gelanceerd moeten worden. De ontwikkelaar van de planningstool heeft hier een voorschot opgenomen en per ongeluk al een deel van de software gelanceerd. Hierdoor staan alle uren een regel naar beneden opgeschoven.